söndag 8 april 2012

Påsken

Ser tillbaka på en mysig påskafton, som vi tillbringade på två ställen. Började firandet i de värmländska skogarna med min älskade familj, där det bjöds på traditionell påskmat, värme från nära och kära och en del hårda, men skämtsamma ord, oss syskon emellan! Älskar er alla för er speciella små egenskaper! Så lika, men ändå så olika....ja, hur ska man beskriva syskonskaran!? :) Älskade mor har gjort ett gediget arbete kan jag lova! Hon är min största idol....när jag blir stor vill jag bli som henne! Drömmer om en stor herrgård också, för om vi alla syskon ska börja producera bebisar, så lär det behövas. Spelar ingen roll hur många, jag kommer ändå stå där med öppna armar....för det gör nämligen Min Älskade Mamma!

Eftermiddagen spenderades hemma hos min "svärmor" (får nog börja kalla henne svärmor, för jag kommer aldrig bli gift ändå....och jag är inte alls bitter! ;-)...hihi!) Trivs som fisken i vattnet hemma hos sambons familj.....varma, fina och glada människor. Kände direkt att jag var välkommen där! Det blev en omgång med påskmat igen, men det gjorde inget, för det här med mat är inga problem i vår släkt....snabb förbränning sa någon!

Tog en promenad med de bästa....fantastiska dalabygd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar