måndag 9 juli 2012

Nedräkning!

Endast fyra trivsamma (förhoppningsvis!) arbetsdagar återstår, sedan är det dags för min välförtjänta semester. Då ska jag ligga på sofflocket och filosofera! Eller kanske inte....men jag ser så fram emot att ta dagen som den kommer! Jag har medvetet försökt att varva ner inför semestern och planerat jobbkalendern efter detta. Tror faktiskt att jag lyckats...än så länge! Återstår och se när stressen kommer sig smygande!

Semesterdrömmar:
Tidiga morgnar strosandes i morgonrock med kaffekoppen i handen!
Uppfriskande morgonpromenader med våra älskade hundar!
Organisera i lilla garaget!
Rengöra och impregnera farstukvisten!
Njuta av intressanta och spännande böcker!
Återuppleva gamla minnen med vännerna i diverse städer!
Njuta av det bygden och närmiljön har att erbjuda, vad gäller kulturlivet, TILLSAMMANS MED MIN ÄLSKADE SAMBO!
Storstäda vårt trivsamma hem!
Läsa inredningstidningar och få massor av inspiration till en framtida utbyggnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar