söndag 15 december 2013

3:e Advent och syltlökar

Oj veckorna fortsätter att flyga fram! Redan 3:e advent, var tog 2:a vägen?! Nåväl... Vi har haft en riktig slappardag hittills, eller vi, hundarna menar ja! Jag har sprungit runt och stökat i hopp om att få lite extra julstämning, medan regnet smattrar på rutan! Jag önskar så att vi och andra som behöver det får en Vit Jul!

Som den hushållerska jag är, så vill jag även passa på att tipsa er om syltlökar. Ett ack så bortglömt tillbehör i älggrytan, i alla fall hos den yngre generationen som oss! Bring mer Syltlök in tha gryta! So to speak! Mums!

Sist, men inte minst, så vill jag bara förtydliga att mini(?)granen som syns på bilden, är helt ärligt stulen hos min vän SlaktarStina, så någon anmälan behöver inte göras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar