onsdag 28 mars 2012

Stick-Café

Ungefär en gång i veckan träffar jag en liten vän....hon kallar mig sin "stödkompis"....tycker jag är gulligt! Vi brukar hitta på olika saker när vi träffas och umgås....idag tillbringade vi kvällen på Stick-Café. Öppen tillställning på ett café i stan, där man träffas för att utföra diverse hantverksarbeten. Ålder eller kön spelar ingen roll, den som vill får delta! Helt okej att bara komma dit och fika också för den delen! Bra initiativ tycker jag! Både jag och min lilla vän tycker att detta är av intresse! Citerar min lilla vän: "De är ju så mysiga dom där Stick-tanterna" och det tycker faktiskt jag också.....:)

1 kommentar:

  1. Roligt att ni tycker det är trevligt. Jag antar att jag är en av tanterna som åsyftas.

    Nu kan jag lämna kommentar!

    SvaraRadera