måndag 6 augusti 2012

Semesternöjen

Sitter i min morgonrock med den prickiga kaffekoppen i handen och ser tillbaka på trivsamma veckor.

Elsa Anderssons Konditori. Smakfulla bakelser. Biltur runt Siljan. Utsiktsvyn från Buffils Annas, Siljansnäs. Snickeriglädje. Hantverksengagemang. Shopping och rea. Loppisfynd x flera. Trevliga middagar med inslag av både alkohol och alkoholfritt. Kortspel. Trädgårdsarbete. Bebismys. Övernattningar. Tidiga morgnar med den bästa drycken av dem alla. Reunion, återupplevt gamla minnen. Motion och träning, med och utan hundar (jag är på gång nu!) Allt detta tillsammans med människor som jag tycker om och som ger mig mycket energi! Tack ALLA som på ett eller annat sätt varit med och förgyllt min semester.

Nu ska jag bara vara och njuta av den sista veckan av semestern....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar