onsdag 30 maj 2012

Sagt om Mammor

"Allt vad jag är, eller hoppas bli, är min Mors förtjänst"

"Från och till är en Mors styrka större än naturkrafternas"

"En Mamma är en kvinna med en 25 timmars arbetsdag och ändå lyckas få 1 timme över för att leka med barnen"

"Mamma betyder osjälvisk övertygelse, gränslöst offer och kärlek som övergår allt förstånd"

"Mammor kan torka dina tårar över telefonen"

"En Mor förstår det ett barn inte säger"

"Att veta att du är där Mamma - vare sig det är nära eller långt borta - betyder att jag aldrig är helt ensam"

"Tiden har förändrat oss - men även fört oss närmare varandra. Mor och dotter - vänner för livet"

"Du är min lärare, min rådgivare och min största inspirationskälla!"

Detta är utav mig, en älskad dotter, utvalda mammacitat, som jag tycker speglar mina tankar om Min Älskade Mamma! Alla dagar i veckan, året runt! Jag tycker citaten säger det mesta!

Källa: Google.se sökord "citat om mamma"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar