torsdag 3 maj 2012

Uppskatta det man har!

När jobbiga saker händer och drabbar personer man tycker om, då blir man än en gång påmind om att livet är oberäkneligt. Du vet aldrig vad som komma skall! Gäller att ta till vara på stunden och njuta av ögonblicket. Uppskatta det man har! Visa andra sin kärlek och uppskattning! Blir än en gång så arg på mig själv för att jag mellan varven tycks glömma allt detta! Varför måste hemska saker hända, för att man än en gång ska bli påmind om att NJUTA och ta tillvara på livet?! Jag har själv egna erfarenheter av hemska saker som hänt familjen, borde inte det vara en påminnelse om något?! Nu får det vara nog... Jag ska i eftermiddag åka hem och NJUTA av det jag har hemma...bl a Mattes Söta Tjej....så det så! Men först ska jag njuta av alla saker som jag har att göra på jobbet och av tiden som jag faktiskt får tillbringa här....få förunnat!

Massor av värme och kärlek till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar